Tuesday, June 28, 2011

Finish Him!



According to Reuters, the California Supreme Court eliminated a ban on the sale of violent video games to minors. Reuters goes on to say "Governments cannot ban the sale or rental of violent video games to minors because it would violate free-speech rights, the U.S. Supreme Court said on Monday in its first ruling in a video game case."

In 1991 Midway released Mortal Kombat which is/was a very violent fighting game. There have been several sequels to this hit video game. Mortal Kombat was most famous for its "Finishing Moves" which were death blows to be completed at the end of each 1-on-1 match. Finishing Moves consisted of decapitations, gripping out of hearts and spines and other gruesome acts of violence.

Check out Mortal Kombat Finishing Moves Here:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player




Video Ads Powered by AdSmoke.



Now the California Supreme Court says anyone, regardless of age, can buy or rent these games. So, what do you think?



4 comments:

kalamworld said...

It’s great that you have published such knowledge. I just hope these are all reliable. It would be better if you also include in your page the references that you are using. Thanks!
www.kalamworld.com

شركات رش الحشرات بجدة said...

افضل خدمات مكافحة الحشرات ورش المبيدات بالمنطقة الشرقية تعتمد على افضل شركات رش الحشرات في الشرقية التي تقدم خدمات مكافحة الحشرات ورش المبيدات في الدمام والخبر باحترافية غير مسبوقة مثال على ذلك افضل شركه رش حشرات بالدمام التي تعتمد على عمالة مدربة على كيفية استخدام المبيدات الحشرية وكذلك الحال في احدث - شركه رش حشرات بالخبر وهي ايضا تعتمد على مبيدات حشرية عالية الجودة والكفاءة لكي تقضي على حشرات المنزل بكل احترافية وتؤدي عملها على اكمل وجه وهذا ايضا تجده في افضل شركه رش حشرات بالقطيف التي تعتمد في تنفيذ اعمال مكافحة الحشرات ورش المبيدات على افضل انواع المبيدات الأصلية سواء المحلية او المستوردة بضمانات طويلة المدى وفي الجبيل تجد اننا نقدم للعملاء افضل شركه رش حشرات بالجبيل تقدم خدماتها بجودة عالية وتعطي للعملاء في الجبيل ضمانات طويلة المدى لضمان عدم عودة الحشرات للمكان مرة أخرى في فترة الضمان وهذا في شركه رش حشرات بالاحساء تعتمد في المقام الاول على المبيدات الآمنة والمضمونة وفي المقام الثاني على عمالة وفنيين مدربين على كيفية استخدام اجهزة رش المبيدات في المنازل كما في اقوى شركه رش حشرات بالظهران التي تقدم الخدمات للقضاء على الصراصير والبق والنمل والعثه بالضمان وأمان العمل في رش المبيد في المنازل على مسئوليتنا

adam clean said...

في المنطقة الوسطي نقدم خدمات نقل العفش مع الفك والتركيب والتغليف ويتم النقل في سيارات مجهزة ومؤمنة لتحميل العفش وتفادي التلفيات في الرياض والقصيم والخرج مثل
- شركة نقل عفش بالرياض
- شركة نقل عفش بالقصيم
- شركة نقل عفش بالخرج

ابو خوخه said...


شركة تنظيف شقق بالقطيف